My First Blog

Friday, April 8, 2011

Minggu Paling Pantas

Huhhhh... aku rasa minggu ni yang paling pantas. Rasa cepat betul. Macam baru semalam je aku pergi beli jaket kulit, baju anak-anak, barang mak anak-anak, cenderahati dan macam-macam lah. Kenapa minggu ni rasa cepat sangat. Esok dah hari Sabtu lagi. Lusa Ahad pulak. Alhamdulillah... itu lah hebatnya kuasa Allah SWT...

Mungkin jugak minggu ni agak sibuk. Biasalah awal bulan, banyaklah benda nak diselesaikan. Lepas tu, sibuk pulak dengan beberapa projek yang tengah dilaksanakan. Ditambah lagi beberapa projek baru dan ada lagi yang masih dalam perancangan. Tapi ini bukanlah macam projek kerajaan tu koridor atau projek mega yang besar-besar. Saja aku gelarkan sebagai projek untuk menggembirakan diri yang memang dah beberapa bulan tidak gembira dan susah nak bergumbira.

Sekurang-kurangnya, boleh jugak buangkan masa dengan memikirkan perkara-perkara yang baik untuk masa depan. Memang, nak capai sebuah kejayaan dan memulakan sesuatu yang baru tidak semudah yang disangka. Semua orang tahun perkara ni. Jadi, aku saja ciptakan projek-projek tu semua untuk menenangkan hati dan menyejukkan jiwa.


No comments: